Nyårslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

mmnnn.....skilde mig :-(

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav inga nyårslöften förra året.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej, tack och lov.

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Finland, Grekland

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En soligare och varmare sommar, att jag får vara lite friskare.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Den 13 februari.....

8. Vad var din största framgång 2008?
Kommer inte på nåt just nu.

9. Största misstaget?
jaa....antagligen att jag misslyckades med mitt äktenskap

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, fick en infektion i juli som jag fortfarande inte är bra från.  Värk i kroppen och ständiga förkylningar.

11. Bästa köpet?
Min älskade lilla bil, Skoda Fabia


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen förstås och alla mina resor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nej, inte något speciellt vad jag kan komma ihåg.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
"Curly Sue" Takida, "Since You've Been Gone" Kelly Clarkson


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Promenerat mer. Tränat mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig mindre, ältat mindre

18. Hur har du tillbringat julen?
Hemma

19. Blev du kär under 2008?
Vi får väl se.....

20. Favorittidning?
Läser MåBra och resetidningar

21. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy, 2 1/2 men, Let's Dance, 

 
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, hatar ingen men blev väldigt besviken på några.

23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst så jättemycket i år....."Anhörig" Katerina Janouch, "Så dumt" Mia Törnblom

24. Största musikaliska upptäckten?
??

25. Något du önskade dig och fick?
Min lägenhet :-) och bilen.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ganska mycket

27. Årets bästa film?
"Mamma Mia",  "Australia".

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Arbetade som vanligt ;-)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Sluppit alla tårar, mer av sol och värme.

30. Vad fick dig att må bra?
Familjen, dottern

31. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Allt som vanligt,


32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Johnny Depp



33. Vem saknade du?

hmnnn......min lilla Malte


34. Dom bästa nya människorna som du träffade?

Inga speciella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0